PolskiEnglishDeutsch
Telefon do hotelu w Goleniowie







Villa Park Spa - Zapraszamy wszystkich chętnych do skorzystania z zajęć fitness (Step&Shape, ABT, aerobic, aikido) oraz siłowni wyposażonej w nowoczesny sprzęt do treningu aerobowego i siłowego oraz saun, fińskej i na podczerwień, dostępnych w osobnej części spa wraz z wypoczywalnią.

OPIS ZAJĘĆ 

STEP & SCULPT – zajęcia o charakterze aerobowym oraz trening wzmacniający na stepie. Dzięki takiemu połączeniu poprawiasz w równej mierze kondycję, sprawność układu krążenia i oddychania, jak i siłę mięśni. W pierwszej części lekcji, która odbywa się na stopniu tworzymy lekki i przyjemny układ choreograficzny. Natomiast w drugiej części modelujemy wybrane partie ciała. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania.
TBC - zajęcia ogólnorozwojowe, wpływające na poprawę kondycji fizycznej. Doskonałe połączenie zajęć aerobowych z wzmacniającymi oraz intensywnej pracy ramion i nóg (z użyciem hantli, piłek lub z oporem własnego ciała), przy dużej liczbie powtórzeń, zapewnia doskonały efekt redukujący tkankę tłuszczową
FAT BURNER - Najbardziej efektywny trening spalający tkankę tłuszczową o średniej intensywności, dla wszystkich osób które lubią ruch, taniec i chcą spalać tkankę tłuszczową. Trening choreograficzny oparty na krokach "Low" (bez podskoków) jest ciekawy i prosty w opanowaniu dla wszystkich.
FAT ATTACK - trening interwałowy dla każdego o charakterze cardio, który przyspieszy Twój metabolizm i wspomoże spalanie tkanki tłuszczowej jeszcze na kilka godzin po treningu.
STEP & SHAPE - trening wzmacniający i kształtujący sylwetkę. W czasie zajęć zaangażowana jest większość partii mięśniowych. Pierwsza część lekcji to układ choreograficzny bazujący na podstawowych krokach i prostych kombinacjach. Druga część to duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia przy wykorzystaniu hantli sprawiająca, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne.
JOGA - ćwiczenia dla każdego - praktykę można rozpocząć w każdym momencie swojego życia, bez względu na wiek i stopień sprawności. Odzyskując elastyczność w ciele i umyśle regenerujemy się i otwieramy na nowe doznania i wartości. Joga pozwala utrzymać sprawność i zdrowie przez długie lata oraz dyscyplinuje ciało i umysł.
BRAZYLISKIE POŚLADKI - Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. typ i gatunek tam dopisz: wzmacnianie i rzeźba .
TALIA OSY - zajęcia przeznaczone dla osób chcących wzmocnić i wymodelować brzuch. Po części pierwszej zajęć- poświęconej głównie spalaniu tłuszczu, będziemy wykonywać ćwiczenia angażujące wszystkie mięśnie brzucha oraz sąsiadujące grupy mięśniowe. Modeluj swoją talię i jednocześnie pozbywaj się nadmiaru kalorii!
MEN PERFECT BODY - intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe, optymalnie nakręcają nasz metabolizm. Efektywność zajęć PB polega na specyficznym schemacie zajęć - wiele powtórzeń tych samych ćwiczeń w seriach, co pozwala nam świetnie kształtować pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i klatkę piersiowa. W czasie jednych zajęć możesz spalić aż 600 kalorii. Zapraszam Panów.
MIX AEROBIC – zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i kształtujące całe ciało. Ćwiczenia wykorzystujące obciążenie własnego ciała lub z przyrządami: hantle, gumy, taśmy, step jako przybór. Polecany dla osób lubiących urozmaicenie w treningu.
INTERWAŁ STEP - . Polecany dla osób , które lubią porządny wycisk oraz oczekują wyzwań podczas treningu. Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio na stepie (wzmacniającymi układ sercowo-naczyniowy i redukującymi tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę). Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej.
BODY BALL - forma ruchu wykorzystująca dużą gumową piłkę. Kulisty kształt wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas wysiłku. To forma ruchu dla każdego zwłaszcza dla tych, którzy nie mogą brać udziału w klasycznych zajęciach wzmacniających, z uwagi na problemy z kręgosłupem; na piłkach zrobią dokładnie te same ćwiczenia. Zajęcia Body Ball to świetna zabawa dla wszystkich bez żadnych ograniczeń wiekowych.
WINTER BODY - rodzaj treningu funkcjonalnego, teraz przygotuję Cię do sezonu narciarskiego oraz pomoże zapobiec urazom układu ruchu w trakcie uprawiania narciarstwa i innych sportów zimowych.

 STEP – zajęcia o charakterze aerobowym oraz trening wzmacniający na stepie. Dzięki takiemu połączeniu poprawiasz w równej mierze kondycję, sprawność układu krążenia i oddychania, jak i siłę mięśni. W pierwszej części lekcji, która odbywa się na stopniu tworzymy lekki i przyjemny układ choreograficzny. Natomiast w drugiej części modelujemy wybrane partie ciała. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania. 

TBC - zajęcia ogólnorozwojowe, wpływające na poprawę kondycji fizycznej. Doskonałe połączenie zajęć aerobowych z wzmacniającymi oraz intensywnej pracy ramion i nóg (z użyciem hantli, piłek lub z oporem własnego ciała), przy dużej liczbie powtórzeń, zapewnia doskonały efekt redukujący tkankę tłuszczową 

MOCNY STEP - mocny i intensywny trening wzmacniający i kształtujący sylwetkę na stepie. Krótka, prosta rozgrzewka. W czasie zajęć zaangażowana jest większość partii mięśniowych, dzięki dużej ilości powtórzeń danego ćwiczenia przy wykorzystaniu hantli. Szybko wymodelujesz sylwetkę. 

CELLULIT W AKCJI - Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. 

PIĘKNA TALIA - zajęcia przeznaczone dla osób chcących wzmocnić i wymodelować brzuch. Po części pierwszej zajęć-poświęconej głównie spalaniu tłuszczu, będziemy wykonywać ćwiczenia angażujące wszystkie mięśnie brzucha oraz sąsiadujące grupy mięśniowe. Modeluj swoją talię i jednocześnie pozbywaj się nadmiaru kalorii! 

INTENSIVE 25' + STRETCHING 25' - trening złożony z 2 części: 25 min intensywnych ćwiczeń poprawiających wytrzymałość i 25' ćwiczeń rozluźniająco-rozciągających wszystkie grupy mięśniowe. Zakończysz dzień w relaksie. 

MIX AEROBIC – zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające i kształtujące całe ciało. Ćwiczenia wykorzystujące obciążenie własnego ciała lub z przyrządami: hantle, gumy, taśmy, step jako przybór. Polecany dla osób lubiących urozmaicenie w treningu. 

TBC NA PIŁKACH - TBC z wykorzystaniem dużej piłki. Kulisty kształt wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas wysiłku. To forma ruchu dla każdego zwłaszcza dla tych, którzy nie mogą brać udziału w klasycznych zajęciach wzmacniających, z uwagi na problemy z 

kręgosłupem; na piłkach zrobią dokładnie te same ćwiczenia. Zajęcia Body Ball to świetna zabawa dla wszystkich bez żadnych ograniczeń wiekowych. 

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 9.0px Helvetica} span.s1 {font: 12.0px Helvetica}

TRENING OBWODOWY - trening obejmuje zestaw ćwiczeń tzw. stacji, które wzmacniają poszczególne grupy mięśniowe. Liczba stacji uzależniona jest od liczby klientek oraz poziomu zaawansowania grupy. Każda z klientek zajmuje jedną stację i wykonuje ćwiczenie przez określony czas, następnie przechodzi na kolejną stację, a po przejściu całego obwodu następuje przerwa. Podczas zajęć grupa wykonuje 3 obwody. Trening charakteryzuje się dużą dynamiką , dzięki czemu pozwala na szybką redukcję zbędnej tkanki tłuszczowej. Podczas jednej sesji ćwiczone są prawie wszystkie części ciała, co powoduje zwiększenie siły i wytrzymałości organizmu. 

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 9.0px Helvetica} span.s1 {font: 12.0px Helvetica} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 9.0px Helvetica} span.s1 {font: 12.0px Helvetica}