1. Recepcja Hotelu Villa Park czynna jest codziennie przez całą dobę. Goście mają również możliwość elektronicznego meldowania, dostępu do hotelu i odbioru kluczy do pokoi.
2. Pokój jest wynajmowany na doby. Doba trwa od godziny 16.00 do godziny 12.00 dnia następnego.
3. Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
4. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
5. Przedłużenie pobytu jest dodatkowo płatne (info w Recepcji) i może trwać maksymalnie do godziny 17.00.
6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę o ile pokój jest dostępny.
7. Hotel świadczy bezpłatne usługi w zakresie: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, usługę budzenia, przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie recepcji, przechowywania bagażu gości zameldowanych w hotelu.
8. Pytania i uwagi związane z pobytem w Hotelu Goście mogą kierować bezpośrednio do Recepcji Hotelu (wew.100). Za całościową opiekę nad Gośćmi w Hotelu odpowiada Manager. Poza godzinami pracy Managera za wszelkie sprawy związane z pobytem Gości odpowiada Recepcja Hotelu (wew. 100).
9. Podstawą do zarejestrowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty pobytowej. Hotel informuje, że dokumenty tożsamości Gości nie są kserowane bądź skanowane.
10. Hotel ma prawo do dokonania przy rejestracji preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego kwoty należności ustalonej przez Recepcję.
11. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.
12. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa jeśli przy wcześniejszym pobycie rażąco naruszył regulamin hotelowy.
13. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną.
14. Hotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu hotelowego. W pozostałych przypadkach związanych z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości Hotelowych obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
15. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, ani za rzeczy pozostawione w samochodzie.
16. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
17. Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych gości. Przy naruszeniu tej zasady, hotel może odmówić danej osobie dalszego świadczenia usług.
18. O zaistniałych szkodach powstałych w hotelu należy niezwłocznie powiadomić recepcję hotelu (wew. 100).
19. W pokoju nie można przechowywać materiałów niebezpiecznych, m. in. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych czy drażniących.
20. Zmianę ustawienia wyposażenia pokoju proszę uzgodnić z obsługą hotelu.
21. Gościom zabrania się wynoszenia poza teren hotelu przedmiotów stanowiących wyposażenie hotelu. Istnieje możliwość zakupu niektórych elementów wyposażenia (np. szlafroki czy ręczniki). Szczegóły w informatorach.
22. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7.00 – 21.00.
23. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 21.00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w pokoju na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według cennika dostępnego w recepcji.
24. Każdorazowo opuszczając pokój oraz hotel gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
25. Przedmioty pozostawione w hotelu będą odsyłane na koszt Gościa na wskazany przez niego adres.
26. W przypadku braku dyspozycji, hotel będzie przechowywał pozostawione rzeczy przez 1 miesiąc.
27. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel ma prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego w skutek aktów wandalizmu lub nie zastosowania się do zakazu palenia.
Postanowienia końcowe:
Gość hotelowy jest odpowiedzialny materialnie za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia majątku hotelowego powstałe z jego przyczyny lub za sprawą odwiedzających go osób. Ustala się pobranie depozytu w wysokości ustalonej przez Recepcję na pokrycie ewentualnych szkód powstałych z winy Gościa hotelowego. Depozyt nie zostanie zwrócony jeżeli stwierdzone zostanie przez pracownika hotelu:
a) naruszenie zakazu palenia w pokojach;
b) spożywanie alkoholu niezakupionego w hotelu poza pokojem hotelowym;
c) zniszczenie szlafroka, ręcznika, pościeli hotelowej, poplamienie wykładziny podłogowej;
d) wprowadzenie na teren hotelu zwierzęcia bez wiedzy Recepcji;
e) wniesienie na teren obiektu hotelowego urządzeń i substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia ludzkiego, lub których posiadanie jest zabronione w obowiązujących przepisach prawa;
f) naruszenie ciszy nocnej lub zachowanie naruszające spokój innych gości;
g) wszelkie zniszczenia: uszkodzenia wyposażenia pokoju oraz na terenie hotelu.
Depozyt zostanie w całości zwrócony w dniu wyjazdu Gości jeżeli powyższy regulamin nie zostanie naruszony.